HomeSPORTSآئی پی ایل 2022ء کی ریٹنگ میں 35 فیصد کمی: رپورٹس

آئی پی ایل 2022ء کی ریٹنگ میں 35 فیصد کمی: رپورٹس


فنانشل ایکسپریس کی ایک رپورٹ کے مطابق اس سال کے ایڈیشن کے پہلے مہینے میں انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے جاری سیزن کی ریٹنگز میں 35 فیصد کی کمی واقع ہوئی ہے۔ درجہ بندی میں کمی بھارتی ٹی ٹونٹی لیگ میں شامل تمام سٹیک ہولڈرز کے لیے تشویش کا باعث ہے جو فرنچائز لیگ مقابلوں کا علمبردار ہے۔ بھارتی براڈکاسٹ آڈینس ریسرچ کونسل نے لیگ کے پہلے ہفتے میں ٹی وی کے ناظرین کی تعداد میں کمی دیکھی۔

براڈکاسٹ آڈینس ریسرچ کونسل کے مطابق آئی پی ایل 2022ء کے پہلے آٹھ گیمز کی ٹی وی ریٹنگ 2.52 تھی، جو پچھلے سال 3.75 تھی۔ آئی پی ایل 14 کے پہلے 7 دنوں میں صرف 2 گیمز نے 100 ملین ناظرین کو کھینچا ، یہ پچھلے سیزن کے مقابلے میں 50 فیصد کمی ہے جہاں چار میچوں نے 100 ملین ویورز کو عبور کیا تھا۔

واضح رہے کہ آئی پی ایل میں گزشتہ سیزن کے پہلے ہفتے میں دوپہر کا کوئی میچ نہیں ہوا تھا جب کہ اس سال دوپہر کا میچ مجموعی ریٹنگ میں کمی کی وجہ بنا ہے۔

اس کے علاوہ رائل چیلنجرز بنگلور، ممبئی انڈینز اور چنئی سپر کنگز، جو سب سے زیادہ دیکھی جانے والی فرنچائز ہیں، نے ابھی تک ایک دوسرے کا سامنا نہیں کیا ہے۔ کھیلوں کی مارکیٹنگ کے ایک اور ماہر نے کہا کہ آئی پی ایل کے آخری دو سیزن کوویڈ سے متاثر تھے اور لوگوں نے زیادہ میچز دیکھے کیونکہ لاک ڈاؤن کی وجہ سے وہ اپنے گھروں تک محدود تھے۔

انہوں نے کہا کہ اگرچہ یہ کہنے کے لیے کوئی قابل مقدار اعداد و شمار موجود نہیں ہیں کہ اس بار ناظرین کام پر واپس آئے ہیں جس کے باعث ملک کے بتدریج کھلنے کا بھی اثر پڑا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اگر آپ پچھلے سال کے دوسرے مرحلے کو دیکھیں تو اس سیزن کے آغاز سے کم از کم 10 سے 12 فیصد ناظرین کم تھے۔

The post آئی پی ایل 2022ء کی ریٹنگ میں 35 فیصد کمی: رپورٹس appeared first on Cricketistan.



Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

close