HomeSPORTSامام الحق پر سب سے زیادہ تنقید کرنے والے تنویر احمد بھی...

امام الحق پر سب سے زیادہ تنقید کرنے والے تنویر احمد بھی ان کی تعریف کرنے لگے! امام الحق میں کیا سپیشل بات ہے جو باقی کھلاڑیوں میں نہیں، تنویر احمد نے بتا دیا


پاکستان کے اوپننگ بلے باز امام الحق کو آخر کار ان کے سب سے بڑے ناقدین اور سابق ٹیسٹ کرکٹر تنویر احمد نے سراہا۔

امام، جو ویسٹ انڈیز کے خلاف ہوم ون ڈے سیریز میں اپنی کارکردگی کے بعد تازہ ترین آئی سی سی رینکنگ میں اپنے ون ڈے کیریئر کی بہترین دوسری پوزیشن پر پہنچ گئے، تنویر احمد ان کو سابق ٹیسٹ کرکٹر انضمام الحق کا بھتیجا ہونے کی وجہ سے اکثر تنقید کا نشانہ بناتے ہیں۔

ایک مقامی ٹی وی چینل سے بات کرتے ہوئے،تنویر احمد نے میڈیا کے دباؤ کے باوجود پرفارم کرنے پر امام کی بہت تعریف کی۔ احمد نے کہا، “میں تمام دباؤ کے باوجود امام کی کارکردگی کی تعریف کرنا چاہوں گا۔”

انہوں نے اعتراف کیا کہ “انضمام کے چچا ہونے کے بعد میڈیا کے دباؤ کو سنبھالنا ان کے لیے آسان نہیں تھا۔ تمام دباؤ کے باوجود ان کی کارکردگی اس بات کا ثبوت ہے کہ وہ کچھ خاص صلاحیتوں کے مالک ہیں۔”

واضح رہے کہ امام حال ہی میں ویسٹ انڈیز کے خلاف تین میچوں کی ون ڈے سیریز میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی تھے۔ انہوں نے تین میچوں میں 66.33 کی اوسط اور 94.31 کے اسٹرائیک ریٹ سے 199 رنز بنائے۔

The post امام الحق پر سب سے زیادہ تنقید کرنے والے تنویر احمد بھی ان کی تعریف کرنے لگے! امام الحق میں کیا سپیشل بات ہے جو باقی کھلاڑیوں میں نہیں، تنویر احمد نے بتا دیا appeared first on Cricketistan.





Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

close