HomeSPORTSویرات کوہلی کو کے پی ایل 2022 کھیلنے کی دعوت دی جائے...

ویرات کوہلی کو کے پی ایل 2022 کھیلنے کی دعوت دی جائے گی! کشمیر پریمئر لیگ کے ڈائیرکٹر کرکٹ اپریشن راشد لطیف کا بیان


لطیف اس وقت کے پی ایل کے ڈائریکٹر کرکٹ آپریشنز کے طور پر خدمات انجام دے رہے ہیں۔

ڈان نیوز سے بات کرتے ہوئے لطیف نے کہا، “ہمیں [ویرات کوہلی کو] دعوت نامہ بھیجنا چاہیے لیکن کھیلنے کا فیصلہ کھلاڑی کے پاس ہے۔” “ایسی چیز کا آغاز کرنا اچھا ہے۔”

انہوں نے مزید کہا، “میں نے [نجم] سیٹھی کو پی ایس ایل کے لیے تمام کرکٹ بورڈز، جس میں بی سی سی آئی بھی شامل ہے، کو دعوت نامے بھیجنے کا مشورہ دیا۔

تاہم، حقیقت پسندانہ طور پر دیکھا جائے تو پاکستان اور بھارت کے درمیان کشیدہ تعلقات کی وجہ سے کوہلی کی لیگ میں شرکت کا امکان نہیں ہے۔

واضح رہے کہ کے پی ایل کے پہلے سیزن سے قبل جنوبی افریقہ کے سابق بلے باز ہرشل گبز نے بورڈ آف کنٹرول فار کرکٹ ان انڈیا پر الزام عائد کیا تھا کہ وہ انہیں ایونٹ میں شرکت سے روکنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

بی سی سی آئی کا پاکستان کے ساتھ اپنے سیاسی ایجنڈے کو مساوات میں لانے اور مجھے کے پی ایل میں کھیلنے سے روکنے کی کوشش کرنا مکمل طور پر غیر ضروری ہے۔ ساتھ ہی مجھے دھمکیاں دیتے ہوئے کہا کہ وہ مجھے کرکٹ سے متعلق کسی کام کے لیے ہندوستان میں داخلے کی اجازت نہیں دیں گے۔

لطیف بھی ایونٹ کے اگلے سیزن سے پہلے پرجوش تھے۔

“اگر ہمیں اچھے وسائل ملتے ہیں، تو ہم اسے اچھے استعمال میں لانے اور ایک اچھا ٹورنامنٹ منعقد کرنے کی کوشش کریں گے۔ ہم چاہتے ہیں کہ پاکستان میں اور پاکستان سے باہر لوگ لیگ سے لطف اندوز ہوں۔

ایونٹ میں دو اضافی ٹیمیں حصہ لیں گی جس سے دوسرے سیزن میں کل تعداد آٹھ ہو جائے گی۔ کے پی ایل کا اگلا ایڈیشن اگست 2022 کے پہلے ہفتے میں شروع ہونے کا امکان ہے۔

The post ویرات کوہلی کو کے پی ایل 2022 کھیلنے کی دعوت دی جائے گی! کشمیر پریمئر لیگ کے ڈائیرکٹر کرکٹ اپریشن راشد لطیف کا بیان appeared first on Cricketistan.



Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

close