HomeSPORTSٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ سے پہلے پاکستان کا بنگلادیش اور نیوزی لینڈ...

ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ سے پہلے پاکستان کا بنگلادیش اور نیوزی لینڈ کے ساتھ Tri-Series کھیلنے کا امکان، بڑی خبر!


رپورٹس کے مطابق، پاکستان، بنگلہ دیش اور نیوزی لینڈ کے آسٹریلیا میں 2022 کے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کی تیاریوں کے ایک حصے کے طور پر ٹی ٹوئنٹی سیریز کھیلنے کی توقع ہے۔

میگا ایونٹ کے آغاز سے قبل 3 نیشن سیریز کا نیوزی لینڈ میں انعقاد متوقع ہے۔ بنگلہ دیش کرکٹ بورڈ (بی سی بی) کے نجی ذرائع کے مطابق، تینوں ٹیمیں اس وقت بات چیت کر رہی ہیں جس کا حتمی فیصلہ جلد کر لیا جائے گا۔

پاکستان پہلے ہی اس سال ستمبر میں اپنے گھر پر انگلینڈ کے خلاف 7 ٹی ٹوئنٹی میچز کھیلے گا۔ 2022 ورلڈ کپ 16 اکتوبر کو آسٹریلیا میں شروع ہونے والا ہے، جو نیوزی لینڈ میں منعقد ہونے والی 3 نیشن سیریز کے لیے ایک مختصر ونڈو چھوڑ دیتا ہے۔

دوسری جگہوں پر، بنگلہ دیش ستمبر میں 1 ٹیسٹ، 3 ون ڈے اور 3 ٹی ٹوئنٹی کے لیے آئرلینڈ کی میزبانی کرے گا جبکہ نیوزی لینڈ کے پاس اس عرصے کے دوران کوئی بین الاقوامی سیریز نہیں ہیں۔

مین ان گرین اپنے شیڈول میں 3 نیشن سیریز کو شامل کرنے کی امید کر رہے ہوں گے کیونکہ وہ میگا ایونٹ کی تیاری کر رہے ہیں۔ پاکستان پچھلے ایڈیشن میں آسٹریلیا سے سیمی فائنل میں شکست کا بدلہ لینے کے لیے پرعزم ہوگا کیونکہ وہ 2009 میں اپنی فتح کے بعد اپنا دوسرا ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ ٹائٹل جیتنا چاہتا ہے۔

The post ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ سے پہلے پاکستان کا بنگلادیش اور نیوزی لینڈ کے ساتھ Tri-Series کھیلنے کا امکان، بڑی خبر! appeared first on Cricketistan.



Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

close